[Kepviselok] Borítékolás - MUNKA!

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2009. Már. 30., H, 22:28:20 CEST

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!

Az Alapítvány ebben az évben is értesíti a kar oktatóit és dolgozóit
arról, hogy adójuk 1%-át felajánlhatják közhasznú szervetek számára.
Mivel az Alapítvány is közhasznú, ezért évről évre ezzel a kampánnyal
hívjuk fel erre a figyelmet!

Ennek során kapnak egy névre szóló levelet, amelyben ez az értesítés van,
valamint a rólunk szóló kis kiadvány.

A levelet borítékolni és etikettezni kell.
Amennyiben április 4-én délután (szombat) vagy április 5-én dél körül
(vasárnap) ráérsz vagy tudsz olyanról, aki ráérne, akkor gyere, segíts
nekünk borítékolni és ragasztgatni! (Nyálazni nem kell semmit:))

A munkáért természetesen fizetünk is! Előre láthatóan 2-3 órás munka (5
fővel számolva) amelyért 2600ft-ot fizetünk.
(Ha tovább tartana, értelemszerűen többet.)

Aki jönne, az nekem jelezzen, emailben! (Melyik nap, mikor.)

köszönöm!

feco

--
Ónodi Ferenc László