[Kepviselok] Tréning - hasznos, terítsétek

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2009. Május. 4., H, 22:41:15 CEST

Sziasztok!

Ahogyan nemrég ígértem nektek, önéletrajzírással és állásinterjúval
foglalkozó tréninget szervezünk a héten.
A tréning abszolút gyakorlat orientált: soksok szituációs gyakorlattal,
hibaelemzéssel. Ha minden igaz, nagyon jó lesz:)

Bővebb info az alapítvány weboldalán, itt:

http://alapitvany.elte.hu/index.php?page=21&km=1

Ingyenes, csak egy regisztrációs díj van, azért, hogy a max 16(!) fős
létszámot senki ne foglalja el feleslegesen, csak ha tényleg érdekli a
dolog.
Javasoljuk inkább végzéshez közel állóknak, de igazából bárki jöhet. A
terveink szerint teljesen más lesz, mit a hasonló témájú tréningek.

Terjesszétek az infot! Direkt nem készült róla plakát, mivel kiscsoportos
(ennek van értelme) és vsz elég ha INFO listán megy ki és Nyúzban.
Ha sikeres és beválik, 3-4 havonta lesz egy-egy hasonló, bővítve a
kínálatot. (Várom a javaslataitokat, hogy milyen tréningeket látnátok
szívesen!)

Üdv:

feco

UI: tessék megnézni a majdnem kész, új weboldalunkat! A hiányzó infók is
fent lesznek nemsoká!
Ha vélemény van, írjatok! (tudom, sötét:) De nem ez az oldal lesz a
későbbiekben a hallgatók felé kommunikálva, ui most készül a portálunk,
ahová minden szolgáltatás felkerül majd, összegyűjtve, egy helyre, online
jelentkezési rendszerrel kiegészítve)

--
Ónodi Ferenc László

ELTE TTK Hallgatói Alapítvány