[Kepviselok] GT pályázathoz kérdések

Szenes Áron aeron at ttkhok.elte.hu
2009. Május. 5., K, 17:38:07 CEST

krayzsu at ttkhok.elte.hu írta:
> sziasztok,
>

> gólyatáboros pályázókhoz lenne kérdésem:
>
> - az MSc-s kezdő hallgatóinkról egyik pályázatban sem szólt a fáma, velük
> mi a tervünk? elsősorban azokra gondolok, akik nem a mi BSc-inkből jönnek
> hanem vidékről, más egyetemről.

Erről úgy gondolom a HÖK-nek kell döntenie.
Alapvetően nagyon (tényleg nagyon) kevés emberről van szó, szerintem
érdemes lenne meghívni az alapszakjuk (BSc-s diplomájuk) szerinti
gólyatáborba.

> - egy másik kérdés: van-e adatunk arról, hogy az előző években hány
> felsőbbéves volt lent? ha igen, mennyi?:)

Tavaly 70-100 felsőbbéves és 40-50 "szervező volt lent.
Egészen pontos számot most azért nem tudok mondani, mert egyrészt a
helyszíni regisztrációs adatok most nincsenek kéznél, és ugye van aki
nem regisztrál...
De 10-20 fős pontossággal ezek az adatok jók.

üdv

Áron