[Kepviselok] Beszámoló, fogadóóra, távollét, kimentés

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2009. Május. 10., V, 23:08:59 CEST

Hello!

Csatolva találjátok a beszámolómat a Választmányra!

Ezenkívül hétfő délután elutazom 10 napra külföldre, és nem igazán leszek
elérhető. Lesz nálam gép, de nem tudom találok e hálózatot. Telefonra
sms-t küldjetek, ha kell valami! Majd miután megjöttem a műtétem vár,
ezért összeségében 11-től-22-ig nem leszek!

Ebből adódóan a keddi fogadóórámat nem tudom megtartani!

Szintén ebből adódóan az összes ezen idő alatt lévő ülésről, csoportról,
bizottságról kimentésemet kérem!

------

Üdvözlettel:

        Mészáros Csaba