[Kepviselok] érdekes eset

ELTE TTK HÖK gazdasági elnökhelyettes gazdbiz at ttkhok.elte.hu
2009. Május. 22., P, 00:40:50 CEST

Kedves Képviselők!

Ismételten szeretnék mindenkit megkérni, mint már korábban a beszámolómban
is utaltam rá, hogy csak az pályázzon támogatásra a programjai
megvalósításához, aki elolvassa a PÁLYÁZATI ÚTMUTATÓT!!!!!

Az útmutatóban minden le van írva. Az hogy beszámoló kell, megrendelő, és
esetleg névsor. Valamint, hogy SZERZŐDÉST kell kötni szolgáltatásnál.
Elszámolásnál a SZÁMLÁVAL EGYÜTT kell ezeket a dokumentumokat a kézhez
kapástól számított legrövidebb időn belül, különben csúszik a kifizetés.

A pályázatot nem elég megnyerni, azzal el is kell tudni számolni!!!!

Az utalványrendelet sok aláíráson és ellenőrzésen esik át, így nagyon
fontos, hogy minél hamarabb megkapjam a számlát a csatolmányokkal együtt.

Az utalványrendelet útja pl: mentortábor esetében

Megkapom a számlát, melyhez beszámoló, névsor kell, valamint szerződés is,
mivel szolgáltatás 50.000 Ft feletti összeggel. Hoppá, nincsen szerződés!
Postafordultával szerződni kell a céggel. (VÁROK)

Már itt elment annyi idő, hogy a fizetési határidő majdnem lejárt.

Elkészítem az utalványrendeletet, melyet először a HÖK elnök ír alá,
valamint a szerződésre kérek a titkártól iktatószámot. Majd az
ellenjegyzőhöz viszem, aki beviszi a gazdasági dékánhelyetteshez, aki
engedélyezi. Ez utána írhatja csak alá az ellenjegyzőnk . Belső postával
kerül a Rektori Hivatalba a pénzügyre, ahol feldolgozzák és innen kerül le
kifizetésre. Jelen esetben az ellenjegyző elfelejtette a szerződést
aláírni, tehát belső postával visszakerült hozzám, én bevittem aláíratni,
innen ismételten belső postával a rektoriba. A pénzügyen AZONNAL
feldolgozásra kerül, és leküldik kifizetésre. A bank ha jól emlékszem csak
minden reggel fél 9-kor utal, onnantól a bankon múlik, hogy mikorra
érkezik meg a cég bankszámlájára az összeg.

A folyamatban hibafaktorok a karon lehetnek, mint jelen esetünkben is
lemaradt véletlen egy aláírás, persze ha nem várnánk az elején annyit a
szerződésre nem csúsztunk volna ennyit a kifizetéssel.

Esetünkben az adott tisztségviselő felkereste az EHÖK elnököt, hogy ugyan
már gyorsíttassa meg a pénzügyet.
Tette ezt úgy, hogy a folyamatról előző nap kapott tájékoztatást.
Persze, hogy ezek után az EHÖK-ből kapok telefont, hogy ugyan mi van már
azzal a számlával…
Köszönet érte!

Kürtösi Szilvia
ELTE TTK HÖK