[Kepviselok] több dolog+ napirend beterjesztés keddre

Szenes Áron aeron at ttkhok.elte.hu
2009. Nov. 2., H, 23:13:48 CET

Kedves Biztosúr!

> Első és nyomatékos kérésem az lenne, hogy a keddi választmányon a
> bejelentések után, egy külön napirendi pontban minden pályázat előtt,
> szülessen DÖNTÉS arról, hogy az ELTE TTK HÖK-höz való pályázáskor az űrlap
> irányadó vagy kötelező!? Illetve egy javaslatot szeretnék majd
> beterjeszteni a pályázati űrlaphoz akármi lesz az előző döntés.

Kis összegű (100e Ft alatti) pályázatoknál - szerintem - ez egyáltalán
nem lenne praktikus, csak elrettentő jellege lenne. Kivéve, ha a
képviselők/hökösök segítenének az "átlag" hallgatóknak. Sajnos nem
jellemző az, hogy egy sportcsapat, egy öntevékeny csoport, szakterületi
társaság csakúgy besétálna a HÖK-be, hogy támogassatok egy rendezvényt.
Sajnos ez így nem jó. Az agyonbürokratizálás pedig ezeket a folyamatokat
nem fogja elősegíteni.

> A második észrevételem a Tomó által kiküldött, Pene által támadott, és
> Áron áltat védett pályázathoz fűződne.

Nekem is fűződik ehhez pár észrevételem:
1. Pene nem "támadta". Egyszerűen arról van szó, hogy trehány módon
készült. Ami mögötte van, az egy jó dolog, mindannyian tudjuk.
2. Én sem "védem" (lásd 1. pont).
3. A röplabdacspataink az ELTE sport büszkeségei, nem velük kellene
mostmutasdmeget játszani. Jellemző, hogy még mindig Kalóznak kell erre
pénzt lapátolnia, mert a röplabdázók úgy tűnik inkább sportolnak, mint a
hökkel bíbelődnek. A másik két pályázónak (Zsófi és Ramó) a
sporszervezői tevékenységére nemhinném, hogy bármi panasz lehetne. A
sport és a szakterületi rendezvények szervezése ilyen nagyságrenden nem
kéne, hogy ennyi bürokráciával és canossa-járással járjon.
(Mindezek ellenére tényleg tróger a pályázat, na.)

> A beígért névsor megtalálható ennek örülök, mert ha esetleg nyernek akkor
> nekem könnyebb lesz a számlát feldolgozni.
> Telefonszámokat nem láttam, ellenben a kiadási és a bevételi oldal nem
> egyezik. Azt gondolom, hogy ez már gondot okozhat majd az elbíráláskor
> mind a Bölcsészettudományi Karon, mind a Rektori Hivatalban.(ahová szintén
> pályáztak a delikvensek)

Telefonszám és e-mail is van. Sajnos. Én meg kiadási és bevételi oldalt
nem látok, úgyhogy nincs is mi "egyezzen". De ha úgy tetszik, és a
pályázatból nem sikerült kiolvasni, 65e-t kérnek mezre (kiadási oldal:
mezek 65e Ft, bevételi oldal: HÖK támogatás 65 e Ft).

A rektori hivatalhoz nem lehet pályázni, mert a rektori hivatal nem ír
ki pályázatot. Sport és közművelődési pályázat létezik, amit az EHÖK
elnökségének javaslatára EHÖK elnöke és a rektor ír ki/dönt róla stb. De
most (még) nincs pályázati időszak. Remélem segítettem eligazodni az
egyetemi bürokráciában.

Üdv.

Szenes Áron