[Kepviselok] röplabdapályázat észrevételek

ELTE TTK HÖK Gazdasági elnökhelyettes gazdeh at ttkhok.elte.hu
2009. Nov. 3., K, 08:19:57 CET

Kedves Listatagok!
Kedves Áron!

Köszönöm a jó tanácsokat, a hasznos infókat, és az oltást!

Ellenben úgy érzem, hogy nem támadtam a röplabda pályázatot, csak leírtam
amit láttam körülötte. A pályázatról kialakult véleményünk -már amennyire
a tiédről tudok-  egyezik.
Lehet hogy kicsit erős volt a "támadta" és a "védte" kifejezések használata.
Ezért elnézést!

A levelem első része arra vonatkozott, hogy szeretném ha a választmány
(mint döntéshozó szervezet) DÖNTENE! Nem azt, hogy az legyen amit én
szeretnék, sőőt azt sem írtam bele, hogy szerintem kéne vagy sem
űrlap-kötelezettség.:)

A kiadási és bevételi oldalt pedig találtam, mégpedig a "régit" amelynek
hiánya miatt fordulnak hozzánk, ha jól értelmezem a pályázatot.
Ha jól tudom a választmányon nem azt szoktuk nézni, hogy a HÖK-től
igényelt támogatást lefedi-e  azt az egy kiadás, hanem összességében a
pályázatot. A komplett költségvetéssel együtt. Tehát jó lenne ha egy
"hiánypótló" pályázat költségvetése létezne és stimmelne. Ez egy jó tanács
akar(t) lenni, hogy nem jó, javítsák és nyerjenek.

Mert "legnagyobb büszkeségeinkre" is vonatkoznak a szabályok!

Baráti Üdvözlettel és Tisztelettel:

Tóth Máté
ELTE TTK HÖK
Gazdasági elnökhelyettes