[Kepviselok] Beszámoló

Ellenőrző Bizottság ELTE TTK HÖK eb at ttkhok.elte.hu
2009. Nov. 7., Szo, 16:16:08 CET

Beszámolómat alant és csatolva olvashatjátok! Küldjétek ki ti is minél
előbb! (Lehetőleg az elnök úr által megjelölt időpontig, de legkésőbb az
Alapszabály szerinti vasárnap 18:00-ig)

Vidám hétvégét:
Dukán András Ferenc :)
Ellenőrző Bizottság (elnök)
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Természettudományi Kar
Hallgatói Önkormányzat

Beszámoló az Ellenőrző Bizottság munkájáról

	Az elmúlt időszakban az Ellenőrző Bizottság szokás szerint ellátta
rutinfeladatait, ülésre járt, fogadóórát tartott...
	Az Ellenőrző Bizottság ülést tartott november 3-án fél 6-kor. Ezen a
Bizottság mind a három tagja részt vett. Ennek jegyzőkönyvét hamarosan
megtalálhatjátok ttkhok.elte.hu-n.
	Az elnök úr be fog számolni (az Alapszabály rendelkezése szerint) a
Küldöttgyűlésen arról, hogy volt egy Választmány, ahol nem tudott
egyetlen EB tag se megjelenni. Minket teljesen váratlanul ért az október
23-ai időpont, hiszen az azt megelőző Választmányon úgy egyeztek meg a
jelen lévők, hogy szünet után lesz a következő ülés. Így mire kiderült
(bár kétségkívül időben össze lett hívva), már mind a hármunknak vidéki
elfoglaltsága támadt. (Az ülést az utalás közeledte miatt sürgőssé váló
Gólyabál jutalomkeret pályázat tette szükségessé.)
	Másik, személyes mulasztásom egy KÖB ülés kimaradása volt. Bár a KÖB nem
HÖK-ös bizottság, az EB itt is jelen szokott lenni. A november 2-ai
alkalom sajnálatos módon kimaradt, saját hibámból.
	Az Ellenőrző Bizottság mostanra elvileg az összes levelezőlistának tagja.
(Ahol eddig nem volt: Biológia Szakterületi Csoport új levelezőlistája,
Környezettudományi Szakterületi Csoport levelezőlistája és a Tudományos
Csoport levelezőlistája.)

	Most, hogy lemondtam az eddigi ígéreteimmel is számot kell vetnem.
	A régóta ígért és tervezett, általam „Választási Bizottság
ügyrend” néven emlegetett dokumentum elkészült. (Végül az
Alapszabály 1. mellékletének átdolgozása mellett döntöttünk.) Ennek
kialakításában nem csak én, hanem az egész Bizottság aktív szerepet
vállalt. Ennek első verzióját nemsokára kiküldjük majd a
képviselő-listára és a KGY-n is szólunk róla néhány szót.
	A tisztségviselők munkájának ellenőrzésére ebben a félévben kevesebb
időnk jutott, így most nem tudunk statisztikákkal szolgálni arról, hogy
ki, mennyire lelkiismeretesen tartotta meg a fogadóóráját. Mi mindig
megtettük. A másik ok, amiért ezt hanyagoltuk, egy ennél fontosabb
ígéretünk. A fogadóórák népszerüsítése. Ennek céljából létrehoztunk egy
tablót, TTK HÖK dizájnnal. Terveink szerint ezt már csak néha kell
frissíteni, bármikor újra lehet nyomtatni, egy-két napon belül (a
Küldöttgyűlésen véglegesedő tisztségviselői névsor után) láthatjátok majd
a két hallgatói iroda falán, illetve a honlapon és a Nyúzban.
	Az Ellenőrző Bizottság 2 új tagja, teljesen beletanult munkájába. Örülök,
hogy velük dolgozattam. Az Ellenőrző Bizottság munkájának ellátásához nem
szükséges nagy tárgyi tudás, lelkesedés, lelkiismeretesség annál inkább.
Ez az oka, hogy nem hirdettem meg az utánpótlás-nevelést, csak a
Küldöttgyűlés előtt egy héttel. Ezt a képviselő-listán tettem, hogy
mindenki egyenlő eséllyel indulasson a megüresedő posztért. Eddig Varga
Sándor jelentkezett, neki elmondtam azokat a tudnivalókat,
tapasztalatokat, amelyek a tisztség betöltéséhez fontosak lehetnek. Úgy
érzem, hogy sikerült átadnom minden fontos információt, a jelölt alkalmas
lehet a poszt betöltésére.
	Úgy érzem, ha volt is pár hibám, alapvetően mindent megtettem, hogy
megfelelően ellássam a tisztségemmel járó feladatokat, igyekeztem
konstruktív, újító lenni. Szerettem EB lenni, remélem ti is jó
munkatársként emlékeztek majd erre az időszakomra.

Végül pedig szokás szerint az Ellenőrző Bizottság tagjainak beszámolója,
név- és időrendben:

Dukán András Ferenc:

2009. 09. 28. Választmány
2009. 09. 29. Küldöttgyűlés
2009. 10. 05. Kari Ösztöndíj Bizottság ülés
2009. 10. 06. Választmány
2009. 10. 13. Választmány
2009. 10. 15. Tanulmányi Csoport ülés
2009. 10. 19. Választmány
2009. 10. 19. Matematika Szakterületi Csoport ülés
2009. 10. 20. Környezettudományi Szakterületi Csoport ülés
2009. 11. 02. Kémia Szakterületi Csoport ülés
2009. 11. 03. Választmány

Prikoszovich Mihály:

2009. 09. 29. Küldöttgyűlés
2009. 10. 06. Választmány
2009. 10. 13. Választmány
2009. 10. 15. Tanulmányi Csoport ülés
2009. 10. 19. Matematika Szakterületi Csoport ülés
2009. 11. 03. Választmány

Tischler Orsolya:

2009. 09. 28. Választmány
2009. 09. 28. Kari Ösztöndíj Bizottság ülése
2009. 09. 29. Küldöttgyűlés
2009. 10. 02. Kari Ösztöndíj Bizottság ülése
2009. 10. 05. Kari Ösztöndíj Bizottság ülése
2009. 10. 06. Választmány
2009. 10. 14. Külügyi csoport ülés
2009. 10. 19. Választmány
2009. 10. 21. Földrajz- és földtudományi szakterületi csoport ülés
2009. 11. 02. Kémia szakterületi csoport ülés
2009. 11. 03. Választmány

Köszönöm az eddigi bizalmatokat, köszönöm, hogy
„ellenőrizhettelek” benneteket!
Szintén köszönöm, hogy elolvastátok a beszámolómat!
Sok vidámságot!

Budapest, 2009. 11. 07.

Name: ebbesz091110.doc
Type: application/msword