[Kepviselok] beszámolóm

esely at ttkhok.elte.hu esely at ttkhok.elte.hu
2009. Nov. 7., Szo, 17:29:54 CET

Sziasztok!

Az alábbiakban olvashatjátok a beszámolómat.

Kiss Anita
Esélyegyenlőségi biztos ELTE TTK HÖK

Az elmúlt időszakban továbbra is rész vettem a KÖB gyűlésein.
A fogadó órám időpontját kiírtam (még szöveget is írtam mellé) és meg is
tartottam.  Melyben Kamirán keresett meg és a tervezett kari honlap
átalakításról beszélgettünk.  Szeretném, ha  akadálymentesített lenne.
Úgy néz ki, hogy ez megvalósítható, de még az egyeztetések folynak.
Az elmúlt hetekben megszerkeztettem az esélyegyenlőségi kiadvány rám eső
részét. Összesen 10 oldal lett. De ez még nem végleges a munka tovább
folyik ezzel kapcsolatban az EeB-ben.
Az október 21.-én tartott EeB ülésen nem tudtam betegség miatt részt
venni. De ezt természetesen előre jeleztem, így nem minősítették
hiányzásnak. E-mailben megkaptam a megbeszéltekről a leírást .  Az elmúlt
héten fel kellett mérnem az északi és a déli épület wc-inek
villanykapcsolóit és fontosabb tantermeit.
Így azt tudom mondani, hogy a kontrasztosítás és a Brei feliratozás
folyamatban van.  Reményeim szerint mihamarabb összeül az esélyegyenlőségi
bizottság és tudunk lehívni ezekhez pénzt is.
A Haliban lévő fénymásolóhoz kértem a speciális szükségletű hallgatók
részére is jelszót, így zökkenőmentesen tovább folyhat az ingyenes
fénymásolás.
November 16.-án megrendezésre kerűl a TÁTK-n az esélyegyenlőségi teadélután.
November 17.-én előadást tarok a Továbbképzésen neketek és a mentoroknak.
Novembertől magántanárnál tanulom a Jelnyelvet.

Tisztelettel:

Kiss Anita
Name: beszamolo.pdf
Type: application/pdf