[Kepviselok] informatikus beszamolo

Dudás Gábor dudikoph at dudikoph.hu
2009. Nov. 8., V, 23:14:46 CET

Kedves Kepviselok,

Aktualizaltam a verseny utanra az eotvos5 futas honlapjat.
Aktualiztaltam a tisztviselok listajat, a kepviselok listajat a
honlapon, szep fotos, szines-szagos lett. Betettem az uj memoria
modulokat az eszaki halis gepekbe, illetve ugyanitt a nyomtatot is
beuzemeltem kozponti nyomtatasra.

Ezen kivul napi rutin feladatokkal telt az elmult masfel honap:
felhasznalok informalasa, problemak megoldasa, ttkhok.elte.hu weboldal
rendszeres frissitese, szamitogepek karbantartasa, neha kabelhuzigalas,
es egyeb problemak megoldasa.

Ezuton szeretnem megkoszonni mindazoknak a tisztsegviseloknek,
kepviseloknek a munkajat, akik segitettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu
weboldal mindig az aktualis adatokat, es a legfrissebb hireket tartalmazza.

Bocs a beszamolo kesoi kikuldesert, igy jott ossze.

Udvozlettel:
Dudas Gabor
ELTE TTK HOK Informatikus