[Kepviselok] Beszámoló

Árendás Ákos Tuzson matekszk at ttkhok.elte.hu
2009. Nov. 9., H, 13:20:25 CET

Tisztelt Képviselők!

Csatolmányban találjátok beszámolómat, de ide is bemásolom a könnyebbség
kedvéért.

A késésnek oka: trehány, "nemtörődöm" alak voltam. Elnézéseteket kérem
emiatt.

Beszámoló:

Tisztelt Küldött Gyűlés!

Alább olvashatjátok beszámolómat a 2009. szeptember 28. és 2009. november
8 között.

Időrendi sorrend:
2009. szept. 28 – Választmány
2009. szept. 29 – ELTE TTK HÖK Küldött Gyűlés
2009. okt. 5 – TTK honlapos megbeszélés
2009. okt. 6 – Választmány
2009. okt. 12 – SZACS ülés
2009. okt. 13 – Gólyabálos megbeszélés mentorokkal, Választmány
2009. okt. 14 – Gólyabál szervezői megbeszélés
2009. okt. 15 – Intézeti Tanács ülés
2009. okt. 19 – SZACS ülés
2009. okt. 21 – Kari Tanács ülés
2009. okt. 23 – Választmány

Fogadó óráimra külön nem tértem ki, rendre megtartottam őket a megadott
időpontomban (amikre nem jött amúgy senki).
A hallgatóknak kérdéseire mind e-mailen, mind személyesen és telefonon
válaszoltam készséggel, ezek mellett a tanárokkal való kapcsolattartásra
is odafigyeltem.
Ebben az időszakban (lényegében 1 hónap), a szakterületi ügyek
koordinálása mellett a legfőbb feladatom a Gólyabál szervezése volt.

Köszönöm, hogy elolvastad beszámolómat!

Üdvözlettel,

Árendás Ákos Tuzson
Matematika Szakterületi