[Kepviselok] KÖLTŐI KÉRDÉSEK_Re: Képviselői névsor

lradnai at ttkhok.elte.hu lradnai at ttkhok.elte.hu
2009. Nov. 13., P, 16:12:28 CET

Tisztelt Képviselők, Tisztelt Ellenőrző Bizottság!

Nem szokásom megjelenni olyan rendezvényeken, ahová nem hívnak meg!

Tisztelettel megkérdezném, hogy HOVÁ TŰNT AZ A JELENTKEZÉSI LAP, melyet
mindegyikünk, így én is kitöltöttem

tavasszal, a választások elött?

Ha emlékeim nem csalnak, azon a lapon többféle elérhetőséget (e-mail,
telefonszám) is megadtam.
Aután vártam, hogy hátha meghívást kapok végre valahová...
Elmúlt a nyár, de hiába vártam...
Aután Szeptemberben külföldre utaztam...
Októberben hazatértem, és mivel már zavart a dolog, utánakérdeztem, hogy
mit tegyek...
Cselekedtem. Az erdmény:

"Dudas Gabor <dudikoph at dudikoph.hu>  2009. október 21. 12:22