[Kepviselok] KÖLTŐI KÉRDÉSEK_Re: Képviselői névsor

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2009. Nov. 18., Sze, 22:23:10 CET

Kedves Képviselők! Kedves Pene!

Ahogy az EB leveléből is láthattátok, az EB Radnai László képviselőségét
nem vonta meg.

A problémát jövőre mindenképp meg kell oldani, ilyen nem fordulhat elő
többet. Épp ezért a hétfő Választmányon javasoltam, hogy hozzunk létre
egy leiratot, ami tartalmaz minden elvégzendő feladatot az új képviselők
ügyében és ami a legfontosabb rendeljük ezeket a tisztségviselőkhöz.

Mi is ez? Úgy gondolom, hogy össze kell gyűjteni, hogy mi az elnök, mi a
titkár, mi a szakterületi koordinátorok, mi a többiek feladata.
Természetesen az iromány tartalmával kapcsolatban ki lesznek kérve a
vélemények. Ezt nem mint szabályzatot, sokkal inkább mint útmutatót
javaslom majd használni. Bízom benne, hogy így elkerülhetőek lesznek az
ilyen esetek.

Még egyszer elnézést az érintettektől, azért, hogy nem működött
olajozottan a rendszer!

Üdvözlettel:

Jancsó Tamás
elnök