[Kepviselok] [Mentor] WHAT???

Dudás Gábor dudikoph at dudikoph.hu
2009. Nov. 19., Cs, 00:03:56 CET

Utananeztem, a kuldo manualisan feliratkozott par listara, es ugy kuldte
a leveleket. Mivel a listak nyiltak - ha csak nem tett ertuk a adott
listaadmin, hogy ne legyenek azok -, igy ez a fajta feliratkozasi
lehetoseg barki elott nyitva all.

Ha jol latom, a Kemia2009-nel Flora mar at is allitotta
engedelyezes+megerosites tipusura a feliratkozas modjat, igy egyreszt a
feliratkozni kivano delikvensnek, es a listaadminnak is jova kell
hagynia a feliratkozasi kerelmet, ezt tudom javasolni a tobbieknek is,
akinek lista van a keze alatt.

Udv,
Dudi