[Kepviselok] A videó. Tudod! A videó!

Csenki Tamás csenki at ttkhok.elte.hu
2009. Nov. 22., V, 15:26:46 CET

Sziasztok Kollégák!

Gondolom még sokan emlékeztek az alábbi Francia videóra amire feco hívta
fel a figyelmünket kicsivel több mint egy hónapja:

http://www.youtube.com/watch?v=-zcOFN_VBVo&feature=channel_

Mivel olyan sokan jeleztétek itt fórumon: Mészi, Klink, Atesz, Berta
Marci, Klára, stb, hogy milyen jó az ötlet. Személyesen pedig bárkivel is
beszéltem tetszett neki a tőlünk kicsivel nyugatabbra fekvő egyetemisták
promóciós videója.
Az Alapítvány nekiállt és már dolgozik az ügyön, mint szervező! Én pedig
amondó vagyok, hogy hozzuk össze akkor a kiváló produkciót! Ha a világon
nem is elsőként, de hazánkban mindenképp, hogy ne csak álomhajó
legyünk! ;)

Ehhez mire van szükség?
Nagymami bundabugyijára, a nagypapi SZTK keretes szemüvegére, stb.
(bolondos jelmezekre...) ÖTLETEKRE!
Egy rövid megbeszélésre, ahová minél többen összeverődünk, megtervezni a
MI VIDEÓNK-at, nekem már van sok ötletem, gondolkodjatok ti is mit tegyünk
bele! Kell sok-sok ember, HÖK-ös, mentor, tollas hátú gólya, és mindenféle
képződmény aki/ami a Lágymányoson megtalálható!!!
ÉÉÉÉÉÉSSSSSS ÖSSZETARTÁS!

Gyertek szerdán 18:00 D-i Hali-ba, egyelőre most csak ötletelni. Majd
utána egy előre megbeszélt forgatási napon... MINDENKI szerepelni! Utóbbi
alól
kimentést nem fogadunk el! :P

A megbeszélésre viszek némi italt is, hogy könnyebb legyen a dolog. Vagy
átmegyünk a BEACra!:D
Ha megvolt, akkor összerendezzük a dolgot egy egységes egésszé, és az
Alapítvány koordinálásával nekilátunk, hogy hogyan is nézzen ki a VIDEÓ:)

Szóval tessék jönni!!

Üdvözlettel: Csenki Tamás

ui.: Egy érdekesség a Francia videóval kapcsolatban:
http://www.youtube.com/watch?v=5TNOkJC_Kyw&feature=response_watch
Ha az eredeti videót nézitek a számláló szépen felpörgött...