[Kepviselok] Kell nekem egy okos , értelmes, tettrekész ember! (komoly:)

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2009. Okt. 7., Sze, 17:54:54 CEST

Sziasztok!

A tárgysorban említett emberkét keresek, mégpedig:

- Kellene nekem egy olyan valaki, aki: szeret beszélni, szereti
tájékoztatni a hallgatókat, szeret emberekkel foglalkozni, ha kell néha
noszogatni őket, akinek van napi 1 max 2 szabad órája, aki szeretne egy
tök jó csapatban dolgozni, sok dolgot tudni és érteni.
Nem kell, hogy HÖK képviselő legyen, nem kell hogy mentor legyen, csak
annyi, hogy legyen lelkes és érdeklődő.

Miről is van szó:

Elindul a LOL, az online magazin. Jól állunk cikkírókkal, nagyjából
rovatvezetőkkel is, ám szükség van egy emberre, aki segít a vezető
szerkesztőnek abban, hogy összefogja a cikkírókat és noszogatja néha a
témavezetőket is.

Miért jó ez?

Mert így mindenhol ott leszünk, ahol kell, mindenről írunk, amiről kell,
és ha az egész beindul, jó nagy kampányt és hirdetést kap az oldal.

Nem utolsó sorban biztosítunk irodát, ahol dolgozhatsz, meg minden mást
hozzá. (számítógép:), telo, nyomtató, stb.) És persze a jó csapatot, az
ezzel járó előnyöket, bulikat, ösztöndíjat.

Akit érdekel a dolog (KOMOLYAN), aki rá is ér napi 1-1 órát, az írjon nekem!
Vagy ha netán tud olyanról, akire illenek a fenti dolgok, nosza, szólni
neki!!

Nem kell cikkeket írnia, és nem kell, hogy legyen tapasztalata! A lényeg a
lelkesedés!

Üdv:

feco

--