[Kepviselok] Video - Mi mikor csinálunk ilyet?: )

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2009. Okt. 8., Cs, 15:40:28 CEST

Hát csak egy ötlet kell és lehet ilyet csinálni viszonylag könnyen.

Azonban ehhez nyilván engedély kéne nálunk, meg mondjuk ebben a videóban
legalább 150 ember volt. Nem tudunk nálunk lehetne ennyi embert
összevadászni. Az általános érdektelenség miatt kétlem. Mondjuk egy ilyen
típusú videót max. hétvégén lehetne felvenni az egyetemen. Persze nem
feltétlen kell ilyen típusú, bár ez szerintem elég jól sikerült.