[Kepviselok] Tegnap elveszett!

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2009. Okt. 10., Szo, 12:05:53 CEST

Kedves Képviselők és mindenki más, aki részt vett a tegnap esti dínomdánomon!

Két fontos információval kezdem a levelem:

-1: Elnök Úr jelezte, hogy némi faggyús cubák maradt még az ifjú, hamuban
sült (hehh) sűldőből. Aki ebédelni akar egy kiadós kalóriabombát, és
lesz..szedegetni a maradék húst a csontról közösen, mintegy csapatépítő
afterpartyként Elnök Úrral, keresse mobiltelefonon vagy interurbán
hamarost, mert gyorsan fogy a hús!
(Ha rímet kívánunk ide, akkor hús helyett a rost szót helyezzük el a
mondat végén.)
-2: Mint a tárgysorban is jeleztem, tegnap elveszett valami. Nos, ez a
maradék kis renomé-m volt. Mivel ez nekem már sajnos hiánycikk és nehéz
beszerezni, kérem, aki valahol ott a földön a porba és hamuba tiporva
megtalálja, juttassa vissza hozzám!
A megtalálónak Elnök Úr egy frissen megmikrózott, kvarckristályokkal és
rásült sörhabbal fűszerezett sült malacbordát - ala 'Tóth - ajánlott fel.

És mindezek mellett a renomém hiányából fakadó kedves és nem szókimondó
(hát ezt és sem hiszem el..) viselkedésem miatt is elnézést mindazoktól,
aki(k)től/vel/en/on:

- bármit is kérdeztem
- bármit is mondtam
- bármit is mutattam
- kiégettem a retináját lézerrel (braille tolmácsolásban levelem alján
kitapogatható az elnézést kérésem)
- erotikus töltetű kérdésekkel bombáztam (szigorúan EkkerNikker
érdeklődési körét lefedő témában, az ő javaslatára:)
- Marci, akinek már el kellett volna küldenem tegnap este 5kor a cikket,
de még mindig nincs kész
- satöbbi.

Aki magára ismer (most ezt végiggondoltam, és kb mindenki érintett..ejj)
az vegye magára az elnézéskérésem kényelmes és divatos ingét, akit azonban
kihagytam valami oknál fogva, az szóljon, majd privátban egyeztetjük!

És a legvégén: a polárpizsi pedig tudjátok meg, igenis menő! Nekem is van,
fehér színben!!
(EkkerNik, így jó? Szerinted ezzel kiengesztelem?:) Vagy még egy üveg bort
is írjak ide hozzá?)

A megtaláló jelentkezését várva, a süldőhöz jó étvágyat kívánva:

pistike

(remélem ezt az álnevet használtam tegnap, és sok embert megtévesztettem,
így reményeim szerint nem mutogatnak majd ujjal rám hétfőn, hogy: Ő volt!!
Ő VOLT péntek este!! Kapjuk el... )
Hátha..