[Kepviselok] Video - Mi mikor csinálunk ilyet?: )

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2009. Okt. 11., V, 13:47:24 CEST

Huhúú, tök jó, hogy ennyi lelkes ember van:) Nem gondoltam volna:))

Ha akkor valakinek van kedve ezt komolyan venni, és koordinálni a dolgot,
ötletelni, és levezényelni akkor írjon nekem egy mailt.
Mi (Alapítvány) igyekszünk akkor biztosítani minden segítséget!!

Várom aztán csapjunk a húrok közé!

feco

Email: alapelnok at alapitvany.elte.hu
Weboldal: http://alapitvany.elte.hu