[Kepviselok] Őszi Külügyi Fórum - Kérés

ELTE TTK HÖK Külügyi biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2009. Okt. 16., P, 12:51:02 CEST

Kedves Képviselők!

Jövőhét kedden lesz az Őszi Külügyi fórum, mint azt mindenki tudja. (aki
nem, az tudja meg, és lehetőleg terjessze: http://ttkhok.elte.hu/okf)

Ezért szeretném kérni, hogy _Kedden 13-17:00ig_ a külügyeseknek legyen egy
gépe, használhassák a fénymásolót illetve, dolgozhassanak a háttérbe az
Északi hallgatói irodába, mivel a földgömbnél lesz a fórum.
Természetesen akinek fogadó órája van, azokat nem fogjuk zavarni, de
táplálkozási igényeit kielégíteni kívánók illetve egyéb nem munka végzők
lehetőleg ne tartózkodjanak a haliban.

Ezt azért is egy picit nyomatékosabban kérném, mivel ebben a félévben már
a 3. külügyi csoport ülést hívtam össze a déli haliba és még egyszer sem
tudtam ott meg tartani. Mivel ott, fúrtak, faragtak, festettek, vasaltak,
tanítottak(?), illetve olyan folyamatot végeztek amit nem kívánok leírni.
És hát, valljuk, be máshol is lehetne végezni ezeket a dolgokat, nem pont
a tárgyalóba.

Előre is köszönöm
Peti

Ring Péter Dániel