[Kepviselok] Meghívó Választmányra 2009.10.19.,, 16:00, Déli HÖK iroda

Dudas Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2009. Okt. 18., V, 14:08:07 CEST

A levelet Squirrelmailrol irtatok, ahova az 'eb' felhasznaloval jelentkeztetek be 0:34-kor, miutan 0:33-kor egyszer elgepeltetek a jelszot. Utana kb 1ig amugy az eb, a dukan, es a tischiorsi user is aktiv volt squirrelmailen.

A squirrelmail beallitasaitok szerint (user: eb) az innen kuldendo levelek feladoja a dukan()ttkhok!elte!hu.

Udv,
Dudi