[Kepviselok] TTK Web

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2009. Okt. 28., Sze, 17:29:03 CET

Üdv!

A mi honlapunk már megújult. És?? tartalmi változás nem sok történt. Nem
igazán látom értelmet egy új dizájnak sem a mi honlapunkon, sem az egyetem
honlapján. Akkor van csak értelme, ha az után valaki kezeli is rendesen,
és az oktatók az egyetemi honlap esetében és a képviselők a mi honlapunk
esetében magukénak érzik és tolják fel rá rendesen az infókat, és
anyagokat. Ez azt jelenti, hogy gyűjteni kell! nem egy embernek hanem
mindenkinek. Ez eddig nem valósult meg. Nem látom, hogy egy csilivili
dizájn ezen változtatna.
Tök jó, hogy az alapítvány megcsinálja, de szerintem felesleges munka. Ha
nem az alapítvány csinálná, hanem külön az egyetem vagy a HÖK, akkor azt
mondanám arra jó, hogy villantsunk valami fényeset, hogy mi csinálunk is
valamit ezen a téren, pedig nem.

Mészi