[Kepviselok] TTK Web

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2009. Okt. 28., Sze, 17:38:19 CET

Kedves Mészi!

Felhívom a figyelmed a TARTALMI, és STRUKTURÁLIS szavakra, amik a levélben
voltak. Mindamellett, hogy ez már a 2. levelem a témában.
Egyet értek azzal, amit leírtál, de szerencsére itt nem arról van szó.

Úgyhogy várom a Te ötleteidet is, küldd őket bátran nekem vagy Kamiránnak,
és azokat is beépítjük majd!

Jó munkát!

feco