[Kepviselok] Beterjesztés a Küldöttgyűlés 2. napirendi pontjához

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2009. Okt. 29., Cs, 20:17:31 CET

Kedves Attila!

Nem szokásom nyilvános fórumokon való üzengetés, ám:

Szeretnék neked gratulálni az elmúlt közel kettő és fél munkájához!
Ott voltam, amikor felmerült a neved, mint jelöl, akkor amikor
megválasztottak és hát igen, most is (hú, de öreg vagyok is..).

Azt kell mondanom, hogy ez alatt az idő alatt rengeteget fejlődtél mind
emberileg, mind szakmailag, és olyan tisztséget és a vele járó pozitív
felelősséget adsz át az utódodnak, ami nagy elvárásokat támaszt velük
szemben. Ez kevés tisztségviselőre volt jellemző az elmúlt soksok évben
(mondjuk 5, de akár 8) így kifejezetten értékes mindaz, amit letettél az
asztalra.

Nem említem a tisztségedből közvetlenül nem fakadó dolgokat, amivel az
önkormányzat munkáját segítetted, és tetted sokszor sokkal hatékonyabbá!

Szóval grat, és előre is jó munkát kívánok annak, aki a helyedre kerül!

OFL