[Kepviselok] MSc beiratkozás - grat...

Tabajdi Peter pene at ttkhok.elte.hu
2009. Sze. 4., P, 10:38:27 CEST

Kedves Kepviselok, Tisztsegviselok!

Szanalmasnak tartom, hogy a mai nap folyaman egymagam kepviseltem (ha nem
kerulte el valami a figyelmem) a Hallgatoi Onkormanyzatot az osszes MSc-re
iratkozo elott.

Miutan harom teremben zajlott a beiratkozas, igy ket terem is teljesen
"elhagyatott" volt, illetve a "sajatomra" is ezt kell mondjam, ugyanis fel
sem merult az bennem, hogy ne jonne be legalabb egyvalaki, hogy megtartsa
az eloadasokat zanzasitva, igy nem is keszultem, ot percben elmondtam ami
epp az eszembe jutott...

Legalabb a legfontosabb informaciokat elmondhatta volna mindenhol egy-egy
delikvens, ugyanis megis csak tucatnyi ujoncunk van, illetve az eddig
ELTE-s hallgatoink sem tudnak egy csomo dologrol (vagy nem art felidezni
bennuk a kodos emlekeket).

Annak fenyeben, hogy olyan flottul ment minden tegnap es tegnapelott,
kulonosen szemeszuro, es "szarunk mi az MSc-sekre" feelinget kelto volt a
mai nap.

Persze mondjatok, ha nincs igazam...

udv,
--