[Kepviselok] fénymásoló

ELTE TTK HÖK gazdasági elnökhelyettes gazdbiz at ttkhok.elte.hu
2009. Sze. 7., H, 09:53:42 CEST

Kedves Listatagok!

Először is szeretném megköszönni a hozzászólásokat.
Másodsorban pedig szeretnék önkorrekciót tenni.
Úgy látom nem fogalmaztam elég körültekintően a korlátozást illetően.

A fénymásolón van egy olyan funkció amely lehetővé teszi, hogy 200 egyéni
felhasználója legyen.
Ötletem, ami a választmányon is felvezetésre kerül majd, arra vonatkozik,
hogy mindenki személyre szabva, saját kóddal és bejelentkezési névvel
használhatja a fénymásolót. Így persze nyomon követhető lesz (elviekben),
hogy ki mennyit fénymásolt.
Amiért az előző levelem született az egy közvélemény kutatás volt, hogy
szerintetek kinek legyen kódja.

Ahogy a levelekből kiszűrhető a többség azt gondolja, hogy a
képviselőknek és a tisztségviselőknek is legyen hozzáférése.

(Az irodavezetők, hozzáférése  egyértelmű!)

Üdvözlettel:

Tóth Máté
ELTE TTK HÖK
gazdasági elnökhelyettes