[Kepviselok] Nyílt Nap

Hornyák Szilvia szilvus at ttkhok.elte.hu
2009. Sze. 10., Cs, 17:12:28 CEST

Sziasztok!

Igen, pont ma írtam minden Szacskónak levelet erről,hogy el lehet kezdeni
tervezni a standokat,kiosztani a feladatokat,stb..
Ami biztos, hogy 25-én, 9 órától lesz,intézeti programok már megvannak(10
órától megnyitó,11től intézetek ).
HÖK-Alapítvány-Felvételi iroda közös szervezés.
Segíteni lehet majd (faxolás,programfüzet borítékolás,stb..),erre keresek
is embert, csak az időpont nem biztos még!
Bármi kérdés van, lehet nekem is írni!

üdv,
      Szilvi