[Kepviselok] Pálinkás és a DEHÖK

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2009. Sze. 14., H, 07:24:42 CEST

Elég szánalmas, hogy ennyire nincs utánpótlásuk, hogy a doktoranduszok
alkotják a vezetőséget. Akik nem kevés ideje lehetnek ott... És mellesleg
nem is szerencsés, ha a graduális képzésben levőket ők képviselik.

A többire meg szintén nem érdemes szót fecsérelni. Demagógia magas fokon,
de hát mit várunk el az oktatóinktól, ha már az akadémia elnöke is
ilyeneket mond...

Mészi