[Kepviselok] Honlap frissítés

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2009. Sze. 22., K, 00:10:20 CEST

Sziasztok!

Dudi jóvoltából frissült a honlapunk, felkerültek új képek a
tisztségviselőkhöz, valamint a vállalhatatlanok lecserélődtek...
Ide kapcsolódóan kérném a tisztségviselőket, hogy mindenki írjon egy
400-500 karakteres rövid feladatismertetést, amit ki lehet mellé tenni a
honlapra a képetek mellé!

A képviselők listája is új formát öltött: szakterületi felosztásban,
felkerültek fényképek, valamint a képviselői emailcímek. (Az én
kedvencem Tuzson és Duki egymás mellett a matekosoknál)

Akinek bármi problémája van, az írjon, ha új képet szeretne feltenni, az
küldje el nekem (nyugodtan lehet küldeni normálist, amin felismerhetők
vagytok és nincs levágva mellőletek az ex-barát/barátnő!)

Szép estét!

Tomó