[Kepviselok] [TTK-Info] Heti információk

TTK HÖK Hírlevél info at ttkhok.elte.hu
2009. Sze. 23., Sze, 14:02:44 CEST

Sziasztok!

E heti aktuális híreink a következők:

1. Nyílt Nap – oktatási rend
2. ELTE-s programok a Kutatók éjszakáján
3. 5vös 5km futóverseny
4. Őszi környékezés
5. Nyelvtanfolyam
6. Tankönyv akció
7. Újságíró, fotós kerestetik

__________________________

1. Nyílt nap – oktatási rend

Szeptember 25-én tartja az ELTE TTK őszi Nyílt napját. A rendezvény idején
lesz oktatás a Karon, csak azok az órák fognak elmaradni, melyek ütköznek
a Nyílt Nap programjával. Ezek a következők:

D 0.821 – 8-12 óráig
D 0.804 – 8-14 óráig
D 0.805 – 12-16 óráig
D 0.114 – 8-16 óráig
D 0.827 – 8-16 óráig
D 1.106 – 8-16 óráig
É -1.75 – 10-13 óráig
É 0.83 – 10-14 óráig
É 062 – 10-14 óráig
É 063 – 10-14 óráig
É 065 – 9.45-14 óráig

__________________________

2. ELTE-s programok a Kutatók Éjszakáján

Szeptember 25-én lesz a Kutatók Éjszakája országos programsorozat,
látogass ki a rendezvényre, megéri. Az ELTE-s programokat megtalálhatod a
következő címen:

http://www.kutatokejszakaja.hu/index.php?page=3&aloldal=3

__________________________

3. 5vös 5km futóverseny – 5 km, a teljesíthető táv!

Szeptember 29-én 17 óra 5 perckor indul az 5vös 5km futóverseny. Fuss az
egyetem körül, csoporttársaiddal, oktatóiddal! Részletes információk és
jelentkezés:

http://eotvos5.elte.hu/

__________________________

4. Őszi környékezés

Ismét kezdetét veszi az Őszi KÖRNYékezés!
Első állomásunk a Holcim Lábatlani Cementgyára és a hozzá kapcsolódó bánya!

IDŐPONT: Szeptember 29. kedd, találkozó: 7:45 a Déli tömb parkolójában
(indulás 8-kor!) Tervezett visszaérkezés: 14.30.

Ismét hallgatóbarát, alacsony részvételi díjra számíthatsz (250 Ft),
és minden új Környékezőnek egy kis Környezettudományi Klubos
ajándékkal kedveskedünk!

Jelentkezés és további információk: http://kornyekezes.elte.hu/

__________________________

5. Nyelvtanfolyam

Ne feledd! A jövő héten indul a Lágymányosi Nyelvtanfolyam! Angol és német
nyelven, profi oktatókkal, itt a Kampuszon!
Jelentkezés, információ-kérés, árak és időbeosztás itt:

http://portal.elte.hu/nyelviskola

__________________________

6. Tankönyv akció!

Látogass el a Lágymányosi Hallgatói Tankönyvboltba, ugyanis 5-40% közötti
akcióban kínálják a könyveket! Ezzel a legolcsóbb lett a kötelező könyvek
kínálata a Kampuszon, még akkor is, ha közvetlenül kiadótól igényelnétek
azokat!
Ezen felül megérkeztek az új ELTE ajándéktárgyak, pólók, pulcsik is!

Értetek van, érdemes benézni!

________________________

7. Újságíró / Fotós kerestetik!

Szeptember végén induló lágymányosi online rendezvényportál lelkes
csapatába keresünk rendezvényekre, bulikra, sport-és kulturális
programokra járó hallgatókat!
Ha van kedved mindenkinek elmondani, hogy milyen volt, mit láttál, mit
éreztél vagy épp fotóval írnád le, akkor jelentkezz, itt:

szerkeszto at lol.elte.hu

Ha kérdésed van, akkor írd meg bátran, ha félsz van benned, azért nem
mersz jelentkezni, akkor is írj, sőt, külön biztatunk is rá, hiszen
segítünk belerázódni!