[Kepviselok] Honlap frissítés-javításkérés

Emődi Flóra - Kémia szakterületi koordinátor kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2009. Sze. 23., Sze, 20:09:36 CEST

Sziasztok!

A HÖK honlapon nem jól van fent a fogadóórám, és ha jól látom a Penéhez
került az enyém, hozzám meg az övé. Légyszi cseréljétek át, illetve már
írtam Dudinak, hogy a szakterületünk honlapja is kerüljön fel, ha lehet!:)
http://kemia.elte.hu/

Köszi!

> Sziasztok!
>
> Dudi jóvoltából frissült a honlapunk, felkerültek új képek a
> tisztségviselőkhöz, valamint a vállalhatatlanok lecserélődtek... Ide
kapcsolódóan kérném a tisztségviselőket, hogy mindenki írjon egy 400-500
karakteres rövid feladatismertetést, amit ki lehet mellé tenni a
honlapra a képetek mellé!

> A képviselők listája is új formát öltött: szakterületi felosztásban,
felkerültek fényképek, valamint a képviselői emailcímek. (Az én
> kedvencem Tuzson és Duki egymás mellett a matekosoknál)
>
> Akinek bármi problémája van, az írjon, ha új képet szeretne feltenni, az
küldje el nekem (nyugodtan lehet küldeni normálist, amin felismerhetők
vagytok és nincs levágva mellőletek az ex-barát/barátnő!)