[Kepviselok] informatikus beszamolo

Dudás Gábor dudikoph at dudikoph.hu
2009. Sze. 26., Szo, 17:51:56 CEST

Kedves Kepviselok,

Elkeszitettem az Elsos CD-t, valamint a Nyilt nap honlapjat,
aktualizaltam az 5vos5 honlapot az idei jelentkezeshez, kiirashoz,
felkerultek az uj tisztviselok, valamint a kepviselok fotoi a
ttkhok.elte.hu honlapra.

Az Alapitvannyal letrehoztuk a portal.elte.hu honlapot, ez me'g alakulni
fog.

Ezen kivul a megvalasztasom ota eltelt ido a napi rutin feladatokkal
telt: felhasznalok informalasa, problemak megoldasa, ttkhok.elte.hu
weboldal rendszeres frissitese, szamitogepek karbantartasa, neha
kabelhuzigalas, es egyeb problemak megoldasa.

Ezuton szeretnem megkoszonni mindazoknak a tisztsegviseloknek,
kepviseloknek a munkajat, akik segitettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu
weboldal mindig aktualis adatokat, es a legfrissebb hireket tartalmazza.

Udvozlettel:

Dudas Gabor
ELTE TTK HOK Informatikus