[Kepviselok] beszámoló

fizika szakterületi koordinátor - Juhász Krisztina fizikaszk at ttkhok.elte.hu
2009. Sze. 26., Szo, 17:58:20 CEST

Sziasztok!

Beszámolómat mellékletben olvashatjátok!

Kimentésemet kérem a jövő heti választmányról, KGY-ról, valamint fogadóórám
is elmarad egészségügyi okok miatt.

Üdv,

Kriszti
--------- következő rész ---------
Fizika Szakterületi Koordinátor
Beszámoló

Júliusban egyik főszervezője voltam a Mafihe Nemzetközi Nyári Iskolájának. 65 résztvevővel és
közel 50 előadóval zajlott le az esemény. A résztvevők 5 témakörben mélyítetheték el ismereteiket.
Ezt szeretnénk jövőre több szakterület bevonásával, határterületek bemutatásával megrendezni.

Augusztus elején Horvátországban voltam, a Nemzetközi Fizikushallgatók konferenciáján, ez
jó lehetőség külföldi kapcsolatok kiépítésére. Idén pályázatot készítettünk, ezzel elnyertük
a 2011-es konferencia szervezési jogát. A konferencia jó lehetőség külföldi hallgatók egyetemünkre
csábítására, de ez csak úgy lehetséges, ha addigra minőségi angol szórónyagokat készítünk, és persze
sikeres lesz a konferencia. A következő két évet ennek szellemében kellene végigcsinálni.
Ahhoz, hogy ideális célpont legyünk egy külföldinek, a magyar rendszeren kell javítani. Elkezdődött
egy kérdőív összeállítása, mely a végzett és jelenlegi BSc-ek tapasztalatait igyekszik majd összegyűjteni.
Ezen Ferdinandy Bencével és Szécsényi Istvánnal dolgozunk.

Nyáron résztvettem a fizikus gólyatáborban, ahol igyekeztem válaszolni a gólyák rengeteg kérdésére,
majd szeptemberben a 'SKÜ-n.

Résztvettem 2 Intézeti Tanácson, 1 kivételével a választmányokon.
Segédkeztem a beiratkozáson, a Nyílt Nap megszervezésében fizika szakterületen.

Kérdésekre szívesen válaszolok e-mailben, vagy telefonon, de sajnos a KGY-n nem tudok részt venni.

Juhász Krisztina
fizika szakterületi koordinátor
06 30 683 6520