[Kepviselok] beszámoló

Lellei Nóra nori at ttkhok.elte.hu
2009. Sze. 27., V, 14:46:28 CEST

Kedves Képviselők!

Az alábbi dolgokat műveltem évkezdés óta:
- szept. 4-5.: Nyúz olvasószerkesztés
- szept. 7.: konferálás a dékáni kézfogón
- szept. 8.: Intézeti Tanács részvétel
- szept. 11.: külügyes cikk írása a Nyúzba
- szept. 14.: részvétel a Választmány egy részén
- szept. 15.: részvétel a szacson
- szept. 16.: Kari Tanács részvétel
- szept. 18.: Kari Tanács cikk írása a Nyúzba
- szept. 21-24.: földtudományi standra gyűjtöttem oktatókat és hallgatókat
- szept. 24.: felmértem a Gólyabál dekor egyévi amortizációját
- szept. 25.: Nyílt Nap regisztrálás, igazolásosztás, pakolás
- szept. 25-26.: Nyúz olvasószerkesztés
- folyamatban: Gólyabál dekor beszerzése, munkaerő összegyűjtése
- következő program: KGY szept. 29.

üdv: Nóri