[Kepviselok] FREEMAIL.HU levelek!

Tabajdi Péter foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2010. Ápr. 6., K, 15:10:47 CEST

Sziasztok!

Úgy tűnik a probléma már nem csak a freemail.hu-s postaládákat
érinti. Tegnap kiküldtem egy hírlevelet a listáimra, aminek az lett
a következménye, hogy kaptam ~180 levelet, miszerint xyz at xyz.hu le
lett véve az adott listáról.

Ez elég nagy gond, mert így nem tudjuk elérni hallgatók százait
e-mailben (az már csak másodlagos, hogy most egy órás melóm lesz
visszarakni ezeket az e-mail címeket a listákra).

Ezért azt javaslom - elsősorban a szacskóknak -, hogy vagy ne
küldjenek ki leveleket, vagy előbb állítsák át a listáikat, hogy ne
dobálja le a júzereket automatikusan. Ezt szerintem a
[Visszapattanások kezelése] menüpontban a "Hajtson végre a Mailman
automatikus visszapattanás kezelést?" kérdés nemre állításával
tudjátok megtenni (ebben Dudi tudna 110%-os biztossággal tanácsot
adni).

Ezen kívül valamilyen pót szerveres (domaines, IP-s, proxy-s)
megoldást is lehet, hogy össze kéne hozni. Vagy már látható ennek az
egésznek a vége?

üdv,

   Tabajdi Péter a.k.a. Pene
         ex-ELTE TTK HÖK
   Földrajz- és Földtudományi
    szakterületi koordinátor

      tel: 30/349-5471
   honlap: http://foldtud.elte.hu, http://elte.pene.hu
      MSN: incolapdpene at hotmail.co.uk
fogadóóra: minden csütörtökön 14-16 óra között a déli HALI-ban (00.732)