[Kepviselok] Tisztségviselőknek fontos!

mentorkord mentorkord at ttkhok.elte.hu
2010. Ápr. 7., Sze, 18:29:38 CEST

Tisztelt Tisztségviselők!

Március 29-én kiküldött levelemben nyomatékosan kértem, hogy április 7-ig
tekintsétek át a http://mentor.elte.hu-n található hasznos tudnivalók /
oktatási anyagok részt, és a saját területetekhez tartozó frissítve a mai
napig küldje vissza doc. formátumban.

Emellett kértem, hogy jelezzetek, hogy a tréning alkalmak közül melyik
lenne megfelelő számotokra.

FELHÁBORÍTÓNAK tartom, hogy 10 nap kevés volt ezen kéréseim teljesítésére,
ugyanis előbbi kérésemet egy valaki, utóbbit ketten teljesítették. Még
inkább azért tartom sajnálatosnak, mert választmányon külön szóban is
kértelek titeket!

A március 29-ei levelem megfelelő részét kimásolom a levél végére, hátha
valami rémlik belőle.

Kérlek titeket, hogy szombat estig legkésőbb mindenki próbáljon meg
reagálni, mert ezzel a hozzáállással ellehetetlenítitek a munkámat! Akinek
nem inge természetesen nehogy magára vegye!

Köszönettel,

Magyar Nagyon Mérges Róbert
mentorkord at angry.elte.hu

A kisokos alapját a http://mentor.elte.hu oktatási anyagok menüpontjában
található írások képezik.
Kérek mindenkit, hogy a szakterületéhez, vagy tisztségéhez tartozó részt
tekintse át, majd 2010-nek
megfelelően aktualizálja. A kész irományokat doc. formátumban szeretném ha
elküldenétek április
7-ig. Különösen a szacskók segítségére számítok, ugyanis az idei kisokos
szakspecifikus lesz. Így
az alábbi témákban szeretnék kisokos cikkeket:
– Intézet bemutatása (történet, szervezeti felépítés)
– Akikre és Amire büszkék vagyunk (kitüntetett, díjazott oktatóink,
illetve intézeti dicsőség)
– Intézeti elérhetőségek (Kit keres a hallgató szakmai, szakos
tanulmányi ügyekben)
– Az új BSC-tanrend!!! Tárgyak egymásra épülése, amire figyelni kell!!!
– Szakterületi csoport bemutatása (programok, tevékenységek,
lehetőségek)
– Korrepetálás
– Honlapok, elérhetőségek
– (Legálisan) Elérhető nyomtatott, és elektronikus elsőéves jegyzetek
– Szakos hallgatói szakmai szervezet
– Tippek, Trükkök a hatékony tanulmányi előmenetelhez, az egyetemi
élet velejének
kiszívásához