[Kepviselok] összeltés nyári

Tamás Radnai rtamas at ttkhok.elte.hu
2010. Ápr. 9., P, 16:43:02 CEST

Sziasztok!

Egy BTK-s ismerősöm mesélt arról, hogy szeretnének egy összeltés
fesztiválszerűséget rendezni, nyáron ilyen bolognais összetartós, gólyatábor
már nem gólyáknak jelleggel. A gólyatáborok magasságában.
Ilyen megalomán nagyon bölcsész nagyon Zánka stílusban. Konkrétan Zánkán.
Nyílván nem egy hülye ötlet az összetartás elősegítése végett.
Meg azt mondta hogy járt már rektori hiovatalnál, meg állítólag felvetette
EHÖKben is.
Nem tudom igazából kíváncsi vagyok, hogy tudunk e már valamit az ötletről, ő
azt mondta hogy jövőhétre már valami hivatalos dolgot is közzétesz. Meg úgy
egyébként is kíváncsi vagyok, hogy mi lesz belőle.

üdv,
Tamás