[Kepviselok] free Pene

Boldizsár Márton bmarci at ttkhok.elte.hu
2010. Ápr. 15., Cs, 23:48:45 CEST

Sziasztok!

Én is nagyon sajnáltam, hogy a Nyúzban pont az elnökválasztó+Penelemondós
KGY-ról ennyi hely volt, mondtam is Nórinak is, Felhőnek is. Ebben nem
tudok többet mondani, nem én csinálom az újságot meg a laptervet. (hehehe)

Sajnos a hétfői választmányon nem tudtam jelen lenni, pedig nekem is benne
volt a fejemben a kérdés, és fel is akartam vetni, hogy most akkor mi a
helyzet. A keddi ülés pedig nagyon nem erről szólt, enélkül is este fél
11-ig tartott.

Fontosnak tartom, hogy a KGY-n megfogalmazódott üzenet a Nyúz hasábjain is
megjelenjen, és hogy tájékozódjon erről a széleskörű hallgatóság (értsd
szorosan, mint Nyúz-olvasó, és átvitten is, mint hallgató :D )

Viszont, hogy mi is ez az üzenet, arról még nem beszéltünk. Szeretném
kérni, hogy a következő Választmányon beszéljünk, lehetőleg a főszerkesztő
kisasszony jelenlétében.

És még egy TO-adalék: ma mondta egyik évfolyamtársam, aki idén
ötödévesként végez, és a diplomamunkáját írja, hogy március végén szóltak
egy másik évfolyamtársunknak, hogy sajnos nem diplomázhat, mert hiányzik
két kreditje. Persze, lehet erre mondani, hogy az ő pancsersége, és magára
vessen, de a történet kiegészül azzal, hogy amikor az illető a TO-sunktól
(jelen esetben Török Gabrielláról van szó, akire eddig nem hallottam ilyen
jellegű panaszokat) segítséget kért, hogy legyen szíves, segítsen neki
átnézni, hogy mindene megvan-e rendben, akkor el lett hajtva azzal, hogy ő
most nem ér rá erre. Azt gondolom pedig, hogy az ilyen jellegű
információadás és hallgató segítése is feladata volna a TO-snak.

Tudom, hogy sok a BSc-s, és sok a TO-sok munkája (már amikor), de ez így
nem mehet tovább. A Pene körüli üggyel, ahogy ez a KGY-n is elhangzott,
itt van a kezünkben a lehetőség, hogy egyrészt ne hagyjuk magunkat,
kiálljunk magunkért, és megmutassuk, mi is az az érdekképviselet (a angy
nyilvánosság számára is látványosan, ennek PR-értéke is van), másrészt,
egy fennálló gond a TO helyzete, itt van a kezünkben a kulcs, hogy
felülvizsgálatot, átvilágítást kezdeményezzünk. Ahogy a KGY-n is
hangsúlyoztam, ezt egy nagyon fontos kérdésnek tartom, ahogy a
kommunikációját is. Hivatalos formában (választmány, "bizottsági"
megbeszélés) még nem volt erről szó, pedig kellene, fontos lenne, és most
kellene "addig ütni a vasat, amíg meleg", és nem hagyni elsikkadni ezt a
tényleg fontos ügyet.

Szép hétvégét!
Marci

Boldizsár Márton