[Kepviselok] MENTOR HÉTVÉGE INFO =?iso-8859-2?Q? (= ?iso-8859-2?Q?=3D_____=3Fiso-8859-2=3FQ=3F=3D3DEDrj=3D5Fha=3D5Fj= 3D3DF6s?=sz =3D_____2C=5Fha=5Fnem!=3F=3D?= )

Boldizsár Márton bmarci at ttkhok.elte.hu
2010. Ápr. 22., Cs, 12:20:14 CEST

Sziasztok,

szerintem a mentorkoordinátor azért "merte" ezt az időpontot választani,
mert a mostani helyzetben elég kevés embert érint a választás, igen kevés
helyen lesz második forduló, vidéken meg pláne, és jóelőre tudta mindenki
az időpontot, vannak megoldások, fel lehet készülni. Nem érzem súlyosnak a
problémát (persze ez nem azt jelenti, hogy ne tartanám fontosnak, hogy
akit érint, az éljen állampolgári jogaival).

Marci