[Kepviselok] bicikli

Ábel Vértesy vertesy.open at gmail.com
2010. Ápr. 22., Cs, 23:19:37 CEST

+1

kis érdekesség:

http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20090316/kerekpartarolo-bme-i-epuleteben
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20100112/emberibb-kerekpartarolast-bme-n

_sztem az típusú bicikli tároló ami a déli ép-nél van közel ideális_.
kár h csak 3 db.
Paraméterek:
1. _A vázat lehessen hozzálakatolni_ (elég magas legyen)
2. A bringatároló váza ne legyen sokkal vastagabb egy utcatáblánál, mert
nem fér rá az U-lakat.
3. ne dőljön el a bicó...szélben se...

ez a régi típusú, kerekénél támasztja a bicót a legrosszabb megoldás:
kényelmetlen, nem biztoságos, nem lehet egyszerre jó országútira meg
montira.

és
biztonság kapcsán:

_fel kéne világosítani az embereket, h _
vagy U lakat
vagy acéllánc
5000es lakat alatt nincs biciklid hnapután.

személyesen tucatszor hallottam h ellopták a bicóját, amikor
megkérdeztem milyen lakattal volt lezárva két válasz:
A: á, csak kínaival
B: ilyen drágával...
nem elsősorban az ár a meghatározó, hanem a kivitelezés módja. Ötezer
felett.

...robogólánc nem jó (drótkötélen fémgyűrűk gumicsőbe dugva), ezt
erőfogóval átvágják miután széthúzzák a fémgyűrűket.

lásd: /ezekett majd el is kéne küldeni, ha küldünk sz.....felvilágoító
emailt/
elsősorban:
http://www.bringalakat.hu/
(ezt tleg nézzétek meg)