[Kepviselok] bicikli
Ábel Vértesy
vertesy.open at gmail.com
2010. Ápr. 22., Cs, 23:19:37 CEST
+1
kis érdekesség:
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20090316/kerekpartarolo-bme-i-epuleteben
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20100112/emberibb-kerekpartarolast-bme-n
_sztem az típusú bicikli tároló ami a déli ép-nél van közel ideális_.
kár h csak 3 db.
Paraméterek:
1. _A vázat lehessen hozzálakatolni_ (elég magas legyen)
2. A bringatároló váza ne legyen sokkal vastagabb egy utcatáblánál, mert
nem fér rá az U-lakat.
3. ne dőljön el a bicó...szélben se...
ez a régi típusú, kerekénél támasztja a bicót a legrosszabb megoldás:
kényelmetlen, nem biztoságos, nem lehet egyszerre jó országútira meg
montira.
és
biztonság kapcsán:
_fel kéne világosítani az embereket, h _
vagy U lakat
vagy acéllánc
5000es lakat alatt nincs biciklid hnapután.
személyesen tucatszor hallottam h ellopták a bicóját, amikor
megkérdeztem milyen lakattal volt lezárva két válasz:
A: á, csak kínaival
B: ilyen drágával...
nem elsősorban az ár a meghatározó, hanem a kivitelezés módja. Ötezer
felett.
...robogólánc nem jó (drótkötélen fémgyűrűk gumicsőbe dugva), ezt
erőfogóval átvágják miután széthúzzák a fémgyűrűket.
lásd: /ezekett majd el is kéne küldeni, ha küldünk sz.....felvilágoító
emailt/
elsősorban:
http://www.bringalakat.hu/
(ezt tleg nézzétek meg)
http://criticalmass.hu/lakat
üdv
Á
2010.04.22. 13:40 keltezéssel, Berta Márton írta:
> z üzemeltetős bácsik is össze
> tudnának nekünk rakni valamit...
> Mindezzel egyszerre segíthetnénk hallgatótársaink erőnléti, és alakformáló
> tevékenységét, utazásaik gyorsabbá és költséghatékonyabbá tételét, és a
> magyarországi közlekedési eredetű szén-dioxid kibocsátás csökkentését! (ez
> utóbbinál még Uniós irányelveknek való megfelelni akarással
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://listbox.elte.hu/pipermail/ttkhok-kepviselok/attachments/20100422/0ad34bc3/attachment.html>
További információk a(z) ttkhok-kepviselok levelezőlistáról