[Kepviselok] lopások

Berta Márton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2010. Ápr. 24., Szo, 15:51:09 CEST

sziasztok,
bár azt hiszem a hallgatók biztonságáért nem a HÖK felelős (különben lenne
biztonsági biztos, hehe), azért érdemes egy kicsit mozogni ezen a vonalon.

Igazat adnék az előttem szólónak abban, h először fel kellene mérni, hogy
mekkora kár keletkezik így, hiszen fontos, hogy tények, és ne személyes
benyomások alapján hozzunk döntéseket, adjunk javaslatot a vezetésnek.

Mészire reagálva pedig az egyetem nyíltsága nem szükségszerűen sérülne,
aki esetleg az utcáról be akar ülni az adójából fenntartott egyetemre
(amire eddig nem láttam példát), azokat adminisztrációs módszerekkel lehet
nyilván tartani (ún. "füzet" segítségével) azokkal együtt, akik nem
polgárként, hanem pl. találkozó, stb céljából jönnek be.
Továbbá újfent kiemelném, hogy a visszatartás az elsődleges feladat, amit
pl. "kamerával megfigyelt terület" táblákkal is el lehetne érni (akár
kamerák nélkül), hiszen elvileg akár hallgató is lehet felelős az eltűnt
tárgyakért (nem is beszélve a HÖKösökről, akik köztudomásúlag lopnak :P)
üdv,
bm