[Kepviselok] Egy kis világ rangsor

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2010. Ápr. 28., Sze, 10:32:01 CEST

Sziasztok!

Szerintem ez az eredmény még nem is lenne olyan gáz, az igazán
elgondolkodtató az, hogy a varsói egyetem 107. a krakkói egyetem 124. a
prágai egyetem 88. a Bécsi egyetem pedig 55.
Elméletileg velük kellene versenyezni, a regionális vezető szerepért...
Szép napot!
Tomó

u.i. pozitív, hogy a bukaresti egyetemmel szemben még tartjuk magunkat :)