[Kepviselok] konferencia (FONTOS!)

kollbiz at ttkhok.elte.hu kollbiz at ttkhok.elte.hu
2010. Ápr. 30., P, 08:58:11 CEST

Kedves Képviselők/lista tagok!

Szeretnélek titeket invitálni a május 7-8-9-én tartandó Eötvös
Konferenciára, illetve kérném a szakterületi csoport koordinátorokat, hogy
levlistákra továbbítsák a levelet!

Előre is köszönöm!

Üdvözlettel:
               Fórizs Dorottya
                ELTE TTK HÖK
              kollégiumi biztos

A levél :-) :

Kedves Hallgatók!

Az Eötvös József Collegium Diákbizottsága szeretettel vár Titeket a XI.
Eötvös Konferenciára, amelyet 2010. május 7-9. között rendezünk.

A megnyitóra 2010. május 7-én 15.00-kor kerül sor. A hétvége folyamán a
Collegium hallgatói és külsős előadók közel nyolcvan színvonalas előadás
során mutatják be a bölcsészet-, a természet- és a társadalomtudományok
területén elért egyéni kutatási eredményeiket.

A részletes program és az előadások absztraktjai április végétől elérhetők a
*http://ek.eotvoscollegium.hu/* <http://ek.eotvoscollegium.hu/> címen.

Üdvözlettel:
Eötvös József Collegium Diákbizottsága