[Kepviselok] Idegen nyelvi képzés

Berta Márton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2010. Aug. 3., K, 15:41:05 CEST

(kiegészítés: láttam, hogy az űrlapon már szerepel a nyelvvizsga, de az
űrlap és a leírás ellentmondásos mivolta miatt nem tudhatja a balsorsú
hallgató, melyik a mérvadó, azonkívül ha a leírásban nem szerepel a
nyelvvizsga, nem valószínű, h továbbmegy az űrlap linkjére.
Ezen kívül a nyelvvizsgapénz nem segély, hiszen az egyetem által
megkövetelt tudás megszerzéséhez szükséges többletkiadás jogosan elvárható
fedezetére szolgál.)