[Kepviselok] e-szoctám próba

ELTE TTK HÖK Szociális elnökhelyettes szoceh at ttkhok.elte.hu
2010. Aug. 25., Sze, 15:13:13 CEST

Kedves Mindenki!

Az elektronikus szoctám rendszer fejlesztéseinek megint új eredményei
vannak, és a szeptemberi bevezetés előtt tesztidőszakokban próbáljuk ki a
használatot, és javíttatjuk ki az esetleg még most észlelt hiányosságokat.
Ezért szeretnélek megkérni benneteket, hogy az alább látható menetrendet
követve a kitöltés napjain adjatok le mintapályázatot. Szívás, hogy az
első időszak pont fedi a BöFi-t meg Rákót, úgyhogy kiemelten a kémiásokra,
matekosokra és azokra számítok, akik nincsenek épp GT-ben :)
Második körben a bírálatban is szeretném majd ha részt vennétek, hogy
ismerkedjünk a rendszerrel ;)

Menetrend:
aug 26. kitoltes
aug 27. biralat
aug 28. hibagyujtes es tapasztalatkuldes nekem e-mailben
----------
aug 30. kitoltes
aug 31. biralat
szept 1. hibagyujtes es tapasztalatkuldes nekem e-mailben

A leadás menete a következő:
1)megnyitjátok az ETR-t (Explorerrel lehetőleg!)
2)az Adatok: Hallgatói pályázatok menüpontban kiválasztjátok a rendszeres
szoctámot és azt megnyitva tudtok pályázatot leadni
FIGYELEMMMMM!! ha nem jelenik meg a hallgató pályázatok között a szoctám
akkor:
2) nyittok egy új lapot/ ablakot mellé és bemásoljátok ezt:
https://etr.elte.hu/etrweb/eltemods_login_to_ehok.asp
3)csodás pályázatokat adtok le, minél szellemesebb képek feltöltésével :P
itt jegyezném meg, hogy ha csak lehet olyan képet töltsetek fel, amin írás
van, hogy lássuk lehet-e olvasni stb

Köszi a segítséget, a nap süssön ránk ;)
Orsi

---
  Tischler Orsolya
  Szociális elnökhelyettes, ELTE TTK HÖK