[Kepviselok] A mai KGY utózöngéi

Váry Zsolt foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2010. Dec. 1., Sze, 00:53:50 CET

Kedves Képviselők!
Pár pontba foglalnám a kéréseimet/kérdéseimet!

1. Először is szeretném, ha a rengeteg elhangzott gondolatnak a
szakmai (!!) hiányosságokra vonatkozó része eljutna az újonnan
megválasztott mentorkoordinátorhoz. Ezzel ő is látná miben kéne
fejlődnie, összeállíthatja saját magának a legfontosabb lépéseket a
következő két hónapban (pl.: kikkel kell egyeztetnie) stb.
Habár őt nem kérdeztem meg erről, de talán megérti mennyire fontos
ez, ezért kiszolgáltatom az email-címét: anna.kard at gmail.com!

2. Ugyebár most a választmány fogja felügyelni a mentorkoordinátor
következő évi koncepciójának kidolgozását vagy valami ilyesmiről
volt szó... Az elmúlt időszakban sokszor felmerült a HÖK és a
mentorrendszer viszony, nem egy problémás kérdés akad (pl.:
beleszólás a mentorok válogatásába). Az elkövetkező választmány
gyaníthatóan túlterhelt lesz, de azt követőn talán tárgyalhatnánk,
hogy mik is a pontos elvárások a mentorkoordinátorral szemben, az
esetleges problémás kérdésben mi a HÖK álláspontja stb.

3. Bence levelét sajnos rögtön a szemetesbe rakta nálam a rendszer,
de szerencsére sikerült elolvasnom. Hazafelé én is sokat
gondolkoztam a témán, habár én csupán egy tartózkodást kaptam.
Látva az ő munkáját nyugodtan kijelenthetem, hogy szakmailag
tökéletesen ellátja a feladatait, választmányokon talán az egyik
legfelkészültebb ember, aki a legtöbb kiküldött anyagot tényleg
elolvassa, sőt utána néz/kérdez a dolgoknak. Biztos nem csinált
mindent tökéletesen, de egy olyan rossz döntése nem került
nyilvánossága, ami indokolta volna az elutasítást.
A kiküldött pályázatát elolvasva sem értem, hogy miért kapta a
nemeket, csak remélni tudom, hogy megtudja rá a válaszokat, még
hozzá nem névtelenül. De nem csak ő, hanem számtalan más ember
kapott indokolatlanul nemet vagy tartózkodást.

Kamirán intézett egy kérdést Annához, amely azt feszegette, hogy
szerinte szakmai v személyes döntéseket hoz a KGY. A válaszban egy
tized százalék személyes rész hangzott el, azonban az ilyen
beszámoltatások után úgy érzem ez jóval több, inkább vhol a 90-10 v.
80-20(utóbbi a személyes...) körül kell keresni. Persze ezen lehet
vitatkozni, de az arányokon soha nem fogunk tudni változtatni, mivel
emberek vagyunk. Talán annyit tehetünk, hogy a következőnek
felállunk és elmondjuk, hogy én azért nem fogadom el Váry Zsolt
beszámolóját, mert hosszú és fölösleges levelet írt a
képviselőlistára. Vagy ha ezt nem találtuk elég jó indoknak, akkor
végig gondolom, hogy ez a nem túl szimpatikus ember végül is mindent
megcsinált, nagy hülyeséget nem követett el és minden rossz érzésem
ellenére beikszelem az igent.

Természetesen én is várom azt az egy szem kirtikát (névtelenül:
ttkhok.elte.hu >> Kérdésem van >>Földrajz-Földtud.), hiszen a
tartózkodásnak is oka lehetett! Persze csak ha nem Nadin volt az,
mert tőle még a nem is indokolt és érthető lett volna...

----- ----- ----- ----- -----

          Váry Zsolt
         ELTE TTK HÖK
   Földrajz- és Földtudományi
    szakterületi koordinátor

      tel: 20/975-7888
begin_of_the_skype_highlighting              20/975-7888      end_of_the_skype_highlighting
   honlap: http://foldtud.elte.hu, http://elte.pene.hu
      MSN: illuzion at freestart.hu
fogadóóra: Hétfő 16:00-16:45 Déli Hallgató Iroda
           Szerda 13:15-14:00 Déli Hallgatói Iroda