[Kepviselok] mit csinálhatnék jobban? (i.e. miért kaptam két nemet) - anonim megoldás:)

Ferdinandy Bence - fizika szakterületi koordinátor fizikaszk at ttkhok.elte.hu
2010. Dec. 4., Szo, 19:13:50 CET

Kedves Képviselők!

A mai napig kilenc darab megjegyzést kaptam a remek guglis kérdőívemhez,
amiből három volt értelmes, egy tartalmazott építő jellegű kritikát, bár
erős a gyanum, hogy ez sem egy olyan valakitől érkezett aki nemmel
szavazott:) Mindenesetre azt levonhatom következtetésként, hogy az emberek
2/9-ede azért szavazna rám nemmel, mert szőke vagyok:D Reméltem ennél kicsit
jobb lesz a "kitöltöttség".

Még egy hétig kint hagyom a
cuccot<https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHVjUURabUE4THFuTTRlQ2EyblhLX1E6MQ>,
hátha van még valaki aki szeretné velem megosztani, hogy mit gondol rólam,
anélkül, hogy kiderülne ő kicsoda.

üdv,
Bence

--
Ferdinandy Bence, fizika szakterületi koordinátor
ELTE TTK HÖK
email: fizikaszk at ttkhok.elte.hu
web: eltehb.mafihe.hu
fogadóóra: szerda 14:15-16:00; É 2.106 (Mafihe Iroda)

2010/11/30 Ferdinandy Bence - fizika szakterületi koordinátor <
fizikaszk at ttkhok.elte.hu>