[Kepviselok] Valasztmanyra - kulcsfelveteli

Szociális Elnökhelyettes ELTE TTK HÖK szoceh at ttkhok.elte.hu
2010. Dec. 5., V, 12:29:18 CET

nemnem, én is úgy emlékszem, hogy a TTK hallgatói által ránk ruházott
hatalmunknál fogva bizalmat szavaztunk bölcs vezérünknek (a mindenkori
elnöknek,) hogy eme súlyos döntéseket is meghozza, és az eredményről
bennünket tájékoztasson, és/vagy a véleményünket kikérje, ha beletörne  a
bicskája

2010/12/4 ELTE TTK HÖK tanulmányi elnökhelyettes-Dukán A. F. <
taneh at ttkhok.elte.hu>