[Kepviselok] hírlevél

ELTE TTK HÖK Kommunikációs Biztos kommunikacio at ttkhok.elte.hu
2010. Dec. 8., Sze, 22:57:22 CET

Sziasztok!

Mindenekelõtt elnézést kérek a hírlevelünk formázása és késõi kiküldése
végett. A formázás elmaradása egyelõre számomra is rejtély, hiszen én
magam formázottan, a címeket kimelten küldtem el.

Hogy kicsit belelássatok:
1. a híreket jegyzettömben (.txt) kell elsõ körben összeszerkeszteni
2. Dreamveawer nevû html szerkesztõ programmal formázni, menteni,
3. majd egy ún. mail server-en keresztül küldeni az infolistára (ami
jelenleg a mail.t-online.hu, mivel az ELTE szerverek nem hajlandóak html
alapú levelet küldeni)

Hogyan változhat ez meg?
1. beszélek az informatikussal és megkérdezem, hogy hol kerülhet homok a
gépezetbe (ez holnap megtörténik)
2. elhagyom a formázott szöveget, de meghagyom a fej- és láblécet
3. hitelesített mail cím (naggggyon drága)
4. "monnyá' le..." :)

Pedig nem vagyok html analfabéta. Szavazást nem írok ki. Személyes
kritikát örömmel fogadok :) A problémát igyekszem orvosolni.

Atteszvoltam

--
Attila Maxim Ferenczi
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat