[Kepviselok] plakátolási rend - tájékoztatás

Berta Márton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2010. Dec. 9., Cs, 13:58:24 CET

sziasztok,
alapvetően üdvözlöm az új plakátolási rendszert, és remélem, hogy
megfelelően fog működni.

A hirdetőfelületek értékesítését azonban elég problémás területnek látom,
mert nehéz szépen, szabályosan megcsinálni (ki kinek hogyan fizet, hogyan
jogosult a HÖK bevételekre, jogosult-e egyáltalán a felületek
ki/eladására, milyen korlátozásokat kell bevezetni a hirdetések
tartalmára, mit szól ehhez a kari vezetés/üzemeltetés és mit szólnak a
hallgatók). Tanulnunk kellene a BME esetéből, ahol közbeszéd tárgyai az
ilyen irányú visszaélések.  Emellett a Nyúzban is örökzöld téma, hogy
legyen-e, és ha igen milyen hirdetés: kellene erről egy egységes, átfogó
koncepció, mert a bevételekre, és azok célszerű felhasználására valóban
szükség van.  Ennek érdekében viszont a további lehetőségek (fényújság,
honlap, hírlevél, stb) bevetése sem elvetendő ötlet, csak legyen egy
széles konszenzus, és egy azon alapuló, betartott, átlátható szabályozás.
üdv,
bm